Welkom bij Restaurant Kris

Puur genieten, K Style

Bij Restaurant Kris ontvangen we onze gasten zoals we het zelf het liefst ervaren: warm, stijlvol, ontspannen en met oprechte aandacht.

De voorbije tijd hebben we bewust stilgestaan bij waar Restaurant Kris vandaag voor staat. Niet om ons verhaal te veranderen, maar om het nog dichter te brengen bij wie we vandaag zijn — met mooie producten, verfijnde smaken, persoonlijke gastvrijheid en ruimte om echt te genieten.

Geïnspireerd door onze tijd op La Réunion, waar “Bienvenue à zot” — welkom bij ons — voor ons is blijven hangen als veel meer dan woorden. Het is een gevoel van oprechte gastvrijheid, samenzijn en genieten.

Of u nu kiest voor à la carte, onze K Style beleving of een verfijnde lunch: we willen een plek creëren waar mensen graag samenkomen om te genieten.

Bienvenue à zot. Welkom bij ons.

Kris, Vanessa & Aurélie